Länsi-Intia teki toiseksi korkeimman kokonaistuloksen T20-MM-kisojen historiassa ja voitti Zimbabwen 107 juoksulla Super Eightsissa maanantaina.
Länsi-Intian ennätys oli 254-6, kun Shimron Hetmyer – pudotti 9 ja 70 – löi 85 pois 34 pallosta seitsemällä kuutiolla ja Rovman Powell löi 59 pois 35.
Länsi-Intian lyönnit osuivat 19 kuutioon. Heidän kokonaissummansa oli vain kuusi juoksua Sri Lankan kaikkien aikojen MM-kisojen ennätyksestä 260-6 Keniaa vastaan vuonna 2007.
“Voitto merkitsee itse asiassa paljon, enemmän siksi, että en saanut niin paljon viime pelissä”, ottelun pelaaja Hetmyer sanoi.
“Joten yritän vain varmistaa, että toistan ja teen samoja asioita, joita olen tehnyt parin viime kuukauden ajan, ja toistaiseksi se on toiminut.
“Aiemmin olen miettinyt paljon liiaksi, kun kävelen ulos lepakkoa vastaan, mitä teen, jos pääsen ulos ja muuta sellaista.
“Joten nyt yritän ajatella vähemmän ja antaa lepakkon ajatella ja puhua puolestani niin paljon kuin mahdollista. Vain reagoida siihen, mitä edessäni on.”
Zimbabwe oli 147:llä 17,4 erässä. Vasemman käden spinnerit Gudakesh Motie (4-28) ja Akeal Hosein (3-28) tekivät suurimman osan vaurioista. No. 8 lyöjä Brad Evans johti 43:lla 21:stä.
Mutta zimbabwelainen joukkue todella turhautui, kun kenttäpelaaja Tashinga Musekiwa pudotti Hetmyerin kahdesti, mikä antoi hänelle mahdollisuuden osua 85:een.
Kaikkiaan tämän pelin aikana lyötiin 31 kuutosta, mikä on miesten T20-maailmancupin ennätys.
Länsi-Intia johti lohkoa 1 Etelä-Afrikan nettomäärällä. Mestaruutta puolustava Intia ja Zimbabwe ovat hävinneet turnauksen ensimmäiset ottelunsa.
Länsi-Intia kohtaa seuraavan kerran Etelä-Afrikan Ahmedabadissa torstaina, kun Intia kohtaa myös Zimbabwen Chennaissa.
Englannin T20 World Cup Super 8s -tulokset ja otteluohjelmat
Kaikki ajat Iso-Britannia ja Irlanti; kaikki pelit suorana Sky Sports Cricketissä
Katso jokaista peliä ICC Miesten T20 World Cupista suorana Sky Sports Cricketissä, mukaan lukien kilpailun finaali sunnuntaina 8. maaliskuuta. Hanki Sky Sports tai suoratoista sopimusvapaasti NOW:n kanssa.

Leave a Reply